storatwetascaboy

Alla inlägg under mars 2011

Av Natalie Byström - 19 mars 2011 08:35

sha sha blogg'n. nu är jag vaken, precis lekt lite med pappas iphone. har bestämt att eb sådan ska jag också få! fasst jag kanske väntar tills iphone 5 kommer men dom är inte lika bra, har jag hört någon säga, så nu vet jag inte riktigt...


mysig kväll igår med Sanna, Cissi och Molly :D

vi var hemma hos molly i deras andra hus/stuga.

där typ satt vi med datorn och typ knäppte kort och lite mer :)

grym kväll iaf, synd bara att jag måsta åka hem...för att idag har ju jag grönt kort kurs, och sedan vill pappa på skästra marknade så då blir det väl det också.

blir nog lite remmar, alltid gott :D

  

remmar är gott! (a)

haha tjockiiis jag vet...^^


sedan klockan 2 börjar gröna kort kursen :)

denna gång ska vi titta på en film, (y)

                                                  
                                                  
                                            

Statistiken....

hallå? statistiken går neråt....?

det är verkligen inte bra, ni MÅSTE kolla min blogg varenda dag, varannan minut, då blir det statistik, ska jag säga (a)

men kom ihåg det nu då? (a)

så att min statistik går uppåt :D

 

nu ska jag göra mig i ordning, eller något, kram.

  



Av Natalie Byström - 18 mars 2011 19:21

hejsan. nu sitter vi nere i mollys hus och typ siter vid datorn (a) roligt lov? (: 

vi typ har gjort mycket, men nu orkar jag inte blogga mer, ska dra nu.

bloggar mer sedan kankse? kram.

Av Natalie Byström - 17 mars 2011 21:14

nu är jag hemma efter kursen och har precis hunnit med att duscha härligt (a)

kursen gick bra, fast man blir ju sjukt trött efter 3 timmars kurs... vi typ lärde oss att använda TR och pratade och gjorde lite övningar och i slutet så hade vi ett litet slutprov så att vi kollade att vi förstod allting, och det gick bra för mig tror jag kändes som det iaf eftersom att vi hade anteckningar också. nu är det bara 5 gånger kvar och sedan en gång där vi gör själva slutprovet så 6 gånger kvar allt so allt... 

i morgon är det vanlig skoldag? oaf vad jag vet. typ idrott, svenska, bild och klassråd. sedan blir det väl att rida caboy för att han har vilat i 2 dagar nu på grund av gröna kort kursen, inte bra att han har vilat i 2 dagar men det blir väl att ta lite lungt i morgon runt byn tror jag :) hoppas det är soligt, då blir det mysigt!

tyvärr så blir det inte att jag svarar på nå kommentrer idag, men komentera endå, för att i morgon får ni svar på dom! :)

nu ska jag packa idrottkläder och sedan en film, läääängeee sedan tycker jag. någon som har någon film som ni tycker är bra, som ni kan rekomendera till mig? :) skulle varit snällt, jag typ tittar på samma filmer...bloggar mer i morgon om jag hinner men det borde jag hinna, haha. kram.

     två stycken bilder som jag tog igår, ej redigerade..

Av Natalie Byström - 17 mars 2011 16:04

hej. nu är jag hemma ifrån skolan och alldelels snart drar jag iväg på gröna kort kurs, ingen dressyrträning idag... jag och pappa åker lite tidigare för att pappas iphone har kommit, blir väl lite lek med den medans man åker? (a)

bloggar mer när jag kommer hem, kram.

  

Av Natalie Byström - 16 mars 2011 15:42

nu är jag hemma efter skolan! :D

jobbig skoldag eftersom att jag mådde illa och hade ont i magen men jag klarade hela dagen endå...vi typ hade matteprov första timmen, blä. men det kändes ganska bra endå. sedan typ näst sista timmen hade vi friskvård och då gick vi runt pårsgata....usch. sedan typ SO och då skulle jag, sanna och molly redovisa också kommer vi in på sannas framsida så är det typ tjejer med typ världens största bröst och bohman våran lärare bara spicegirls för att han sa nu ska spice natalie, spice molly och spice sanna redovisa och sedan kommer den bilden upp.. alla bara skrattade. och redovisningen gick inge bra för att molly hade skrivit stödord som inte jag eller sanna fattade så vi tog det vi kunde. 

nu mår jag ganska illa och har ont i magen, så ska ta det lite lugnt  nu och sedan blir det plugga. får se om jag rider caboy idag, annars så lär jag leka lite med han på ridbanan, det är roligt när han springer runt och sprakar bakut, buspelle. världens bästa ponny, jag älskar han!   

nu blir det mellis, bloggar mer sedan? (A) kram.

  

Av Natalie Byström - 14 mars 2011 17:25

hej. nu har jag varit duktig fasst endå inte. det jag har varit duktig med är att jag har städat mitt rum och sedan det jag inte har varit duktig med är att jag inte har bloggat på länge. fy Natalie! 

idag så klev jag upp 20 över sju, jag typ somnade om flera gånger, och halv 8 kommer bussen, så jag hann bara klä på mig och borsta tänder och kamma håret sedan lära jag knyta på mig conversen och kasta på mig jackan och väskan på armen sedan var det brottom ner till bussen, den kommer typ när jag precis kommit ner, men mella stod där endå så det hade inte gjort så mycket om jag hade kommit i backen och sprungit när den kom :p haha, jag är inge bra på att hålla tider... jaja. iaf så kom jag till skolan satt med molly i bussen det var viktigt! haha. vi typ snackade om hästar det vi typ jämt gör ? :p sedan kom vi in och då gick vi till loftet där det är en soffa och så, och då var typ sofia, elin & evelina där, så vi satte oss där med dom. sedan var klockan 20 över 8 så då började vi. vi typ hade samling och sedan engelska och vi fick tbk engelsaproven och såklart fick jag omprov på en del fast det var bara inte jag det var typ 4 stycken som klarade och en av dom var Molly det lilla cheniet (stavas)! sedan typ rast i en halvtimme då gick jag och molly på time och köpte lite godis jag köpte en japp och molly en godisnapp och en typ smält choklad vet inte vad det är? :p sedan så gick vi till biblan och satt lite vid datorn sedan var det matte och då fick vi nya platser och jag och molly sitter längst nere i hörnet (a) fast det var inte bestämda platser tror jag vi bara satte oss och var tysta :p seda typ började jag prata och inte kunde hålla tyst som vanligt. så jag babblade... sedan började jag och molly kasta iväg pennan, haha, matte är ju så tråkigt så man gör ju allt för att inte behöva jobba, men iaf så var det NO sedan och vi skulle äntligen få göra labrationer, och jag och molly var med varandra och man skulle göra någonting som jag inte vet man hade typ i saltvatten och färgämne och ja sedan vet jag inget mer, men molly fixade det åt oss för att hennes hjärna började tänka för första gången sa hon men min har aldrig tänkt... :s 

sedan lunch ungspannkaka med lingonsylt eller hallonsylt och jag ör inte så förtjust i den maten så jag åt typ en halv..sedan så satt vi med datorn och så, sedan sp var det SO och vi skulle redovisa med eftersom att sanna är sjuk idag så behövde inte vi och jag är med sanna och molly (y' 

sedan så skulle det ha varit musik men det blev inte det för att Henrik vår musiklärare var inte på skolan idag eller han var borta eller nått? så då fick vi kolla på en film i stället, eller den var dååålig! det var typ om bluesmänniskor? eller fråga inte mig kankse har fel? :b

sedan hämtade mamma oss och då åkte vi till affären och handlade sedan hem och då städade jag och mella och mamma gjorde mat, det blv köttbullar sås och potatis, det var gott. sen så blev det ingenting eller jo jag satte mig med datorn och svarade på alla komentarer och kollar på hästar. men statistiken går neråt? inge bra..... ni måste kolla min blogg varenda dag! punkt slut! (a)

caboy vilar idag så att kag åker dit lite senare och borstar han och sedan går vi ner till ridbanan och busar lite sedan så tar jag in hästarna! :D

kankse fotar lite idag med, så det kankse kommer lite bilder, hoppas det iaf! 

ikväll blir det familjen annorlunda

  

  

jag bjuder...

Av Natalie Byström - 10 mars 2011 20:40

    

Av Natalie Byström - 10 mars 2011 19:27

hej. nu är jag hemma, eller ja jag kom hem typ vid halv 6?

haft en grym vecka med värkdens bästa Sanna, jag älskar dig <3

efter det har jag bara tagit det lungt, har tagit in hästarna, caboy hade saknat mig, haha. men nu orkar jag inte blogga med idag. känner att jag har varit duktig på att blogga nu idag så jag bloggar mer i morgon! ;D kram,

Ovido - Quiz & Flashcards