storatwetascaboy

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Natalie Byström - 26 mars 2011 08:59

~Veckoshema~


Måndag:

* skola

* rida, tror jag

* annars en kompis


Tisdag: 

*skola

* rida

* eller en kompis


Onsdag:

*skola

*rida!


Torsdag:

*skola

* grönt kort kurs


Fredag:

* skola

* kompis?

* eller rida


Lördag:

*rida

* gröna kort kurs


Söndag:

* gröna kort kurs hela dagen


det var min vecka.

Av Natalie Byström - 26 mars 2011 08:57

~Min bästa födelsedag~


alla mina födelsedagar är ju bra, för att jag får ju massor av presenter :D

men min bästa födelsedag kan jag inte säga för att alla har varit bra! (:

Av Natalie Byström - 26 mars 2011 08:55

~Mitt intresse~


som alla kankse redan vet så är det ju ridning och hästar.   

Av Natalie Byström - 26 mars 2011 08:50

~Någon jag saknar ~


den jag saknar allra mest nu är MIN Lina.

min första ponny, som nu såldes för 2 år sedan när vi köpte caboy. Lina är den som har lärt mig allt, lärt mig att ramla av och lärt mig att rida, det var jag som red in henne fast med hjälp av mamma.

det här går inte jag kan inte sitta här och skriva om min älskade ponny som jag saknar allra mest, tårarna rinner sakta ner på kinden, nu kan jag inte fortsätta att skriva om det här..

Lina min älskade ponny, du ska vara vet hur mycket jag saknar dig,   

Av Natalie Byström - 26 mars 2011 08:46

~ Dagens outfit ~


  

Ovido - Quiz & Flashcards