storatwetascaboy

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Natalie Byström - 23 mars 2011 20:49

jag är hemst ledsen att jag inte har bloggat på länge men det är för att jag inte mår bra och sedan har jag inte haft lust eller hunnit, jag har massor av andra saker jag måste göra innan jag kan blogga...

idag har jag varit med molly till hudik efter skolan, en till 500 rök..´jag önskade verkligen att det kunde regna pengar! (a) skulle vart gryymt.

jag köpte en brunkräm, läppglans, sminkborstar, hårspray/glitterspray, neccesär, japp (gooodiiiis), fika en daimtårtebit, plånbok tror det var allt ;D

blev lite saker iaf, sedan älskar jag mössan som mollyyyhhh köpte,, så jävla frän.

 

en sådan mössa fasst en grön, hittade ingen gröön..

diggar den suupermyycket! (a)

nu orkar jag inte skriva mer, kanske bloggar i morgon efter dressyrgruppen.

egentligen skulle jag plugga nu men jag har ju alla saker på skolan så...och prov i morgon, varför ska jusst jag glömma allt?! jaja nu är det så, kram.

Ovido - Quiz & Flashcards