storatwetascaboy

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Natalie Byström - 7 mars 2011 21:30

hej. nu blir det Tänndalen Dag 2 :)

idag så vaknade vi runt, aja någonting...då klev vi upp åt typ frukost och sånt sedan gjorde vi oss i ordning och åkte till tänndalen och åkte slalom där, gud vad jag och sanna skrek och tjoade igår för att vi inte fick åka slalom igår...men idag så fick vi det! :D vi typ åkte nästan alla backar, Gröngölingen hade troll..haha.. men iaf, så åkte vi hem till stugan vid 2 och då åkte jag och sanna i dom 2 backarna vi har med stugan, vi hittade mycket skogsvägar och gjorde mycket nya. gud vilken underbar dag! sedan vid 4 åkte vi till stugan för då stängdes alla backar... då åkte vi dit iaf och typ satte oss vi datorn och sedan åt vi lite mellis eller ja fika kan man snarare kalla det, det blev ett glas juice och en bulle med socker och kanel på. sedan blev det mer dator. sen så åt vi det blev kotlett och potatis det var Lars som gjorde maten idag tror jag iaf :) då åt vi mat, den var god. sedan så gick hela gänget ut och åkte pulka nerför backen där man åker skidor, grymt. jag och sanna åkte min supersnabba pulka, den går superfort ingen kan åka fortare än den. men det gick iaf jätte fort, vi blundade för att det sprutade så mycket snö, så vi höll på att åka in i en stuga...haha ;D
sen gick vi in och typ satte oss vid datorn sedan kollade vi på familjen annorlunda, jag skulle aldrig vilja ha så många syskon och dessutom åka utomlands med alla? gud vad jobbigt allt borde va? men jaja. sedan så fick vi höra lite historier och så. sedan gick vi tbk till vårat rum, och då ringde jonathan så nu har jag pratat med honom enda tills nu. så nu sitter vi här, börjar bli lite trött nu. men nu har ni iaf fått fag 2 i tänndalen! inga bilder idag heller, har ingn överförningskabel med, också har ju sanna som sagt stoppat i sitt minneskort till kameran i min dator så nu är det borta innuti datorn..smarta sanna! ;D det stämmer ju fullt ut! bloggar med i morgon, både Tänndalen Dag 3 och kankse nå mer inlägg? kram.


Av Natalie Byström - 7 mars 2011 16:54

hejsan. nu sitter jag i stugan, har varit i backen hela dagen, härligt!

skriver tänndalen dag 2 sedan, eftersom att denna dag har inte gått mot sitt slut ännu :)

vi ska ju till backen och åka pulka lite och så, sedan i morgon taggar vi inför en ny dag i backen! ;D

har pratat med mamma, pappa och morfar idag med, saknar alla er där hemma :*

men jag kommer hem på torsdag!

bloggar med sedan.. kram.

  

Ovido - Quiz & Flashcards