storatwetascaboy

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

Molly Häggqvist, Caboy, Bella, byn, 80cm, skolan...

Av Natalie Byström - 29 mars 2011 19:27

rubriken säger vad jag har gjort idag :)

först så var det skolan och det var ju okej. 

sedan hem och då följde molly med mig hem!  

vi åkte till stallet.

jag red caboy mella bella och molly ville cykla med oss så då red vi runt byn, det gick superbra. caboy var superlugn! duktig ponny!   

sedan så hoppade jag 80cm på ridbanan fick egentligen bara hoppa ett hopp, men sedan ville mamma se också så då fick jag hoppa igen! :D
det hoppet blev typ helt fel, caboy och jag kom konstigt in, glad att han hoppade annars hade jag nog flygiiit...^^ haha :p

sedan så gick vi till stallet och gjore klart hästarna, sedan så skjussade vi hem molly, och då åkte vi hem. då ringde jag till molly om NO'n för att vi har prov i morogn och jag glömde allt på skolan, duktigt...så då fick jag det. sedan så pluggade jag lite engelska och spanska, mamma tycker det borde vara dags nu när jag fick omprov, men det var ju pågrund av att jag inte pluggade, allting på skolan då med ^^ ovanligt att hör kanske? o: hihi.

men då pluggade jag iaf, sedan så åt vi mat, potatos, köttbullar och sås, mums.

sedan så satte jag mig vid datorn och bloggade om dag 16 ~tävlingsoytfit~  som ni kanske ser i det förra inlägget? (a)
och nu sitter jag fortfarande här, kollar på 2 och 1/2 män också (a) ikväll är det nog inget speciellt på tv:en men jag hittar sökert något :)

snart kommer syster med glass, gulligt ? ^^
haha. bloggar mer i morogn ?

kram. 

bästa ponnyn ever! :*     

 
 
Alexandra

Alexandra

30 mars 2011 03:05

sv: tack :D

http://vadfanskajagheta.se

 
Elin

Elin

30 mars 2011 07:27

Sv; Tack, du med ;) Hur högt tävlar du?

http://horzeriders.blogg.se

 
Elin

Elin

30 mars 2011 19:43

Hittils har jag bara startat en LB med Nobel. Men han är 16 år och jag vet inte om du vet hur han var i början? Men han hsr gjort stora framsteg som jag aldrig trodde han skulle kunna klara ;)
Sak du köpa en större häst eller bryr du dig om att inte tävla?

http://horzeriders.blogg.se

 
Elin

Elin

30 mars 2011 20:25

Sv; okej vad skönt att din syster tar över. Jag gillar inte heller sega hästar men det är svårt att hitta rätt häst när man letar.
Vad kul om du hänger med Molly! Du får självklart komma och hälsa på då ;)

http://horzeriders.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Byström - 11 april 2011 18:50

nu har jag gjort en ny blogg på blogg.se den heter: www.natalieebystrom.blogg.se (: men jag tar inte bort den här bloggen så håll koll utifall jag byter tillbaks :)kolla min, mellas och vendelas blogg med :) www.caboybellamirakel.blogg.se syns ...

Av Natalie Byström - 8 april 2011 17:36

ciao ciao. sitter hemma hos min brud nu, med kompisar. har det toppen bra (a) typ för en stund sedan cyklade/gick vi ner till krogsvängen och köpte glass.  sedan så cyklade vi hem i värsta spööööregneet.. så det är typ därför jag sitter här...

Av Natalie Byström - 7 april 2011 21:40

jag låter skit trött. så ni behöver inte lyssna eller kolla!   ...

Av Natalie Byström - 6 april 2011 19:14

snabbinlägg... nu cyklar jag iväg till molly :D <3333 pusss. <3 ...

Av Natalie Byström - 4 april 2011 17:27

hej hej. har precis färgat håret. bilder sedan kanske? :)   idag har det varit skola, vanlig dag. avis på molly nu bara som fick en ipone idag... livet är orättvist, fasst jag har ju nyss fått min x-peria så jag får inte köpa en för pappa. me...

Ovido - Quiz & Flashcards