storatwetascaboy

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Natalie Byström - 25 mars 2011 23:08

- gråt inte över en kille, tänk på mascaran.

Av Natalie Byström - 25 mars 2011 23:07

man kan inte kalla det bytt för att jag gillar endå denna blogg mer, men jag bloggar på båda tills jag säger något annat :D

Av Natalie Byström - 25 mars 2011 22:56

nu byter jag tbk till min andra blogg.

www.nataliebystroms.blogg.se kommer nog att komma tbk inom kort.

men följ med mig dit mina bloggläsare :D

Av Natalie Byström - 25 mars 2011 14:43

hej. hemma ifrån skolan nu, häärligt med helg.

i helgen blir det madde. vi ska rida och göra massa mer, när man är med oss så händer allt. hoppar ifrån taket (a) shiet vad roligt det var. i dag blir det väl något nytt tok :D älskar dig! <33333

men nu ska vi åka och hämta henne sedan åker vi och rider och inatt kanske hon sover hos mig :D hoppas att jag kan blogga mer sedan och svara på komentarerna. syns sedan? kram.

Ovido - Quiz & Flashcards