storatwetascaboy

Direktlänk till inlägg 2 april 2011

hur många lingon finns det i världen (:

Av Natalie Byström - 2 april 2011 15:37

hej mina bloggläsare!

precis varit ute och ridit, vi red runt ed ;)

buuusig ponnyyyy... han kunde inte vara mitt på vägen utan var i diket typ hela tiden, men han är endå världens bästa! för att i slutet gick det super!

sedan hoppade vi lite på banan och moster knäppte med min canon EOS 100D :)

blev en liten rolig / söööt bild på mig och caboy när vi hoppade, alla bilder kommer nu :)
   duktiga tilde och bella :)   jag och caboy <3   jag och caboy :*   jag och världens bästa ponny! :* <3   tova och skrutten   jag och caboy! <3   mella och bella :) <3   mella och bella :*    alla 3! :D


nyss kom mamma och moster hem för att dom har varit och handlat och då fick jag ett par leggins, tack mamiiiI! <3

snart blir det bio med molly häggqvist, grymt.

det blir hur många lingon finns det i världen och vi har träffat han som spelar elcis presely! du är bäst molllyyhhhh! <3

snart blir det mat, sedan bio! :D

kraaaam!

 
 
simone

simone

3 april 2011 11:18

übersköna och fina foton ju :-D

http://simoneh.se

 
T O V E  K J A E R R A N (fotoblogg)

T O V E K J A E R R A N (fotoblogg)

5 april 2011 14:30

Så fina hästar! Jättesöta :D

http://tovekjaerran.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Byström - 11 april 2011 18:50

nu har jag gjort en ny blogg på blogg.se den heter: www.natalieebystrom.blogg.se (: men jag tar inte bort den här bloggen så håll koll utifall jag byter tillbaks :)kolla min, mellas och vendelas blogg med :) www.caboybellamirakel.blogg.se syns ...

Av Natalie Byström - 8 april 2011 17:36

ciao ciao. sitter hemma hos min brud nu, med kompisar. har det toppen bra (a) typ för en stund sedan cyklade/gick vi ner till krogsvängen och köpte glass.  sedan så cyklade vi hem i värsta spööööregneet.. så det är typ därför jag sitter här...

Av Natalie Byström - 7 april 2011 21:40

jag låter skit trött. så ni behöver inte lyssna eller kolla!   ...

Av Natalie Byström - 6 april 2011 19:14

snabbinlägg... nu cyklar jag iväg till molly :D <3333 pusss. <3 ...

Av Natalie Byström - 4 april 2011 17:27

hej hej. har precis färgat håret. bilder sedan kanske? :)   idag har det varit skola, vanlig dag. avis på molly nu bara som fick en ipone idag... livet är orättvist, fasst jag har ju nyss fått min x-peria så jag får inte köpa en för pappa. me...

Ovido - Quiz & Flashcards