storatwetascaboy

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Natalie Byström - 19 mars 2011 22:26

~Mina Bästa Vänner~


det tänker jag inte skriva om. jag är så rädd att jag sårar vissa.

Av Natalie Byström - 19 mars 2011 22:19

~Dagens Låt~


Av Natalie Byström - 19 mars 2011 22:08

~min dag i detalj~

min väckarklocka ringde runt 7 men jag vaknar inte av det så mella typ vaknade och somnade om och så, sedan runt 8 kanske den va då väckte mella mig. vi typ gick ner och satte oss vid datorn, ovanligt? :o sedan typ åkte jag till stallet och mockade, sedan åkte jag hem duschade sen åkte vi till skästra marknaden och gick där, jag köpte remmar & munkar, tjockt ^^ sedan så åkte vi till gröna kort kursen och det gick bra, vi pratade lite och så sedan kollade vi på en film sedan så hade vi ett slutprov, det kändes ganska så bra. förra delprovet klarade jag (a) man måste klara alla delprov för att kunna ta slutprovet.

sedan så tog det slut klockan 4 så då sotd farmor och farfar där ute och väntade på mig, då åkte vi till ica i färila och handlade, sedan hem till dom och jag och farmor bakade sockerkaka, som vi typ jämt gör^^ sedan kom pappa och hämtade mig så åkte vi hem pappa duschade och jag spelade på pappas iphone, sedan åkte vi och beställde pizza, jag tog en färila special som jag och mamma delade på, jag äter aldrig upp en själv... sedan åkte vi hem och sen kollade vi på körslaget, och järvsö var med :D och team Andreas ( järvsö ) fick mest röster, och jag kanske röstade typ 4 gånger :D nästa gång ska jag rösta dubbelt så många gånger, (: och nu sitter jag här, ska typ kolla på en film, sedan göra någonting för i morgon kommer madde och vi ska rida med vargarna... ;o men det vet inte hon:p nästa helg blir det förmodligen nathalie och vi ska nog till backen :D <3


det var min dag i detalj + lite mer :p

Av Natalie Byström - 19 mars 2011 22:04

~min första kärlek~


man kan ju inte kalla det riktig kärlek, men på dagis var jag tsm med en söt kille, vi typ satt i ett härn och pussades...sött.

men asso det kan man ju inte kalla äkta kärlek.

jag har ju varit tsm med ganska många, men det är bara 2 jag har varit riktigt kär i och en som jag var mest kär i, han var så snäll och omtänksam, mer tänker jag inte säga. 


min nuvara kärlek är min ponny   

Av Natalie Byström - 19 mars 2011 21:55

~mina djur~


jag & min familj har ganska så många djur :)

* 2 hästar som heter Isabella och kallas för Bella och Stora Twetas Caoy och kallas för Caboy   

* 1 kanin som heter Inez och kallas för Isa   

* 3 katter  2 katter som heter Karl-Evert (Alma döpte den..) och Missan. Max har posten kört över...  

* 1 hund ingen hund, borta...som hette Billan   

* 74869236457463858645892 stycken kor....


Det var allt (a)

Av Natalie Byström - 19 mars 2011 08:35

sha sha blogg'n. nu är jag vaken, precis lekt lite med pappas iphone. har bestämt att eb sådan ska jag också få! fasst jag kanske väntar tills iphone 5 kommer men dom är inte lika bra, har jag hört någon säga, så nu vet jag inte riktigt...


mysig kväll igår med Sanna, Cissi och Molly :D

vi var hemma hos molly i deras andra hus/stuga.

där typ satt vi med datorn och typ knäppte kort och lite mer :)

grym kväll iaf, synd bara att jag måsta åka hem...för att idag har ju jag grönt kort kurs, och sedan vill pappa på skästra marknade så då blir det väl det också.

blir nog lite remmar, alltid gott :D

  

remmar är gott! (a)

haha tjockiiis jag vet...^^


sedan klockan 2 börjar gröna kort kursen :)

denna gång ska vi titta på en film, (y)

                                                  
                                                  
                                            

Statistiken....

hallå? statistiken går neråt....?

det är verkligen inte bra, ni MÅSTE kolla min blogg varenda dag, varannan minut, då blir det statistik, ska jag säga (a)

men kom ihåg det nu då? (a)

så att min statistik går uppåt :D

 

nu ska jag göra mig i ordning, eller något, kram.

  



Ovido - Quiz & Flashcards