storatwetascaboy

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Natalie Byström - 10 mars 2011 20:40

    

Av Natalie Byström - 10 mars 2011 19:27

hej. nu är jag hemma, eller ja jag kom hem typ vid halv 6?

haft en grym vecka med värkdens bästa Sanna, jag älskar dig <3

efter det har jag bara tagit det lungt, har tagit in hästarna, caboy hade saknat mig, haha. men nu orkar jag inte blogga med idag. känner att jag har varit duktig på att blogga nu idag så jag bloggar mer i morgon! ;D kram,

Av Natalie Byström - 10 mars 2011 14:48

  

Av Natalie Byström - 10 mars 2011 13:50

hejhej. nu är det packat och klart, och vi rullar snart hem.

någon har varit in på min fb och komenterat en massa och lagt till massor av vänner, någon som är ärlig och skulle kunna erkänna det? skulle vara snällt! för att det är ju inte rätt att gå in på andras än fast ni kanske vet lösenord, men nu har jag bytt.

mella hade tränat caboy i dag i hoppning så att då blir det ju inte att man rider idag, men jag kommer ju förståss att åka dit, för att jag saknar ju Bella och Caboy, grymt mycket.   sedan blir det väl att man packar upp allting. och sedan kryper man ner under täcket framför en film, mysigt. 

jag tackar än en gång för alla som komenterar, jag älskar er. älskar alla andra också som kollar på bloggen, men komentera också när ni kikar in! grymt snällt ! :)

eftersom att jag har trådlöst internet med så kan jag sitta med datorn i bilen också, nice. så då kan väl någon vara social på msn, nataliebystrom@hotmail.se ADDA!!! 

jag är social så länge batteriet räcker. sedan så bloggar jag såklart i bilen också, för att nu är det verkligen kul att blogga när man har besökare på bloggen och en massa komentarer men jag vill ha fler komentarer, så komentera är ni gulliga! ;D

Kram,

Av Natalie Byström - 10 mars 2011 00:00

haha, nu är klcokan precis tolv, så det blir sista inlägget för idag eller första för idag, haha det är väl idag endå på båda? eller skit samma..

men snart blir det nog till att sova..

God Natt   

   jag & syster   

Ovido - Quiz & Flashcards