storatwetascaboy

Direktlänk till inlägg 11 april 2011

bytt..

Av Natalie Byström - 11 april 2011 18:50

nu har jag gjort en ny blogg på blogg.se

den heter: www.natalieebystrom.blogg.se (:

men jag tar inte bort den här bloggen så håll koll utifall jag byter tillbaks :)
kolla min, mellas och vendelas blogg med :) www.caboybellamirakel.blogg.se

syns i den andra bloggen.

kram. 

 
 
Saris - foto&liv

Saris - foto&liv

11 april 2011 22:04

svar: tack så mycket !:)
din e fin oxå :D

http://sarisfoto.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Byström - 8 april 2011 17:36

ciao ciao. sitter hemma hos min brud nu, med kompisar. har det toppen bra (a) typ för en stund sedan cyklade/gick vi ner till krogsvängen och köpte glass.  sedan så cyklade vi hem i värsta spööööregneet.. så det är typ därför jag sitter här...

Av Natalie Byström - 7 april 2011 21:40

jag låter skit trött. så ni behöver inte lyssna eller kolla!   ...

Av Natalie Byström - 6 april 2011 19:14

snabbinlägg... nu cyklar jag iväg till molly :D <3333 pusss. <3 ...

Av Natalie Byström - 4 april 2011 17:27

hej hej. har precis färgat håret. bilder sedan kanske? :)   idag har det varit skola, vanlig dag. avis på molly nu bara som fick en ipone idag... livet är orättvist, fasst jag har ju nyss fått min x-peria så jag får inte köpa en för pappa. me...

Av Natalie Byström - 3 april 2011 13:10

till er som komenterar anonymt. hur jävla feg är ni inte att skriva era namn. anonymt, hur fegt är inte det?!                                                                    Molly Häggqvist!   du betyder mest. du är den enda som förs...

Skapa flashcards