storatwetascaboy

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Natalie Byström - 8 mars 2011 18:37

hej, nu är det tredje dagen vi är i tänndalen. idag vaknade vi runt halv 9, klev upp åt frulle och gjorde oss i ordning sedan åkte vi iväg till buskfjället tror jag det hette, aja men vi åkte iaf dit och åkte typ kråkskogen, haha. sedan åkte jag och sanna över till hamrafjället för att det är mycket roligare där, tyckte vi. så då åkte vi uppe på fjällen dit, då åkte vi Gröngölingen och lite andra backar också hittade vi sannas vante på en stolpe som hon tappade första dagen igår ( måndags) så då tyckte sanna att det var pinsamt att åka med den fast hon åkte med den endå (: då åkte vi bort till buskfjället eller vad det nu hette? och då hade dom andra gjort hamburgare så då åt vi det och drack festis, gott. sedan åkte vi lite till sedan åkte vi hem till stugan då gick Manfred och Lars ut och åkte längdskidor och Molle och Albin åkte slalom här hemma och jag och sanna var i stugan och duschade och så. sedan kom dom in och då skulle vi kolla om det fanns någon ledig plats så att vi kunde bowla med det fanns inte det ikväll men i morgon klockan 6 har vi bokat en bana, så då blir det till att bowla sista kvällen, mysigt. vill verkligen inte åka hem på torsdag, vill vara kvar, vi har så roligt om dagarna och kvällarna, ja hela tiden. det är bara för gryymt! men iaf så åkte vi till affären och köpte lite godis och sedan åkte vi över till Norge och då hoppade vi över gränsen ifrån Norge till Sverige :) haha. sedan åkte vi till en sportaffär och kollade på längdskidor, stavar och så till Manfred men dom ska fundera tills i morogn, sedan åkte vi hem till stugan jag och sanna satte oss vid datorn, sedan knackade de på våran dörr till vårt rum och då var maten klar så då gick vi och åt mat det blev spaghetti och köttförssås. sedan gick vi tillbaka till vårat rum.

och nu så satt vi helt tysta och sanna börjar skrika : - fan jävla helvets dator jävel.. och jag håller på att flyga upp i taket, jävlar vad rädd jag blev :P

haha, men nu är tänndalen dag 3 klar. blir säkert med blogg i morgon och tänndalen dag 4 också! :) finns på mobilen, kram.

Av Natalie Byström - 8 mars 2011 18:02

Tack så mycket för att ni kollar på min blogg och att ni komenterar, vet ni hur glad jag blir?
Tänkte inte skryta men jag är superglad så jag skriver statistiken:

Besökare idag: 38

Besökare: igår: 15

Besökare den här månaden: 41

Besökare förra månaden: 76

snacka glad! fortsätt bara som ni gör och komentera en massa!!! :D

Puss & Kram!


Av Natalie Byström - 8 mars 2011 15:15

~presentation om mig själv~

Jag heter Natalie Byström, och är 13 år. jag älskar hästar och speciellt mina hästar. jag har en egen ponny som heter Stora Twetas Caboy ( det är därför min blogg heter så) och han kallas för Caboy, han är super gullig och söt. sedan har ju min syster också en ponny som heter Isabella och kallas för Bella, hon är också supersöt. jag fick min första ponny när jag var 8 månader det var e liten busig shettis, som jag och mamma har ridit och kört in. men hon var ju supersöt, vi sålde henne innan jag köpte Caboy, sorgligt men hon bor i Gnarp nu med andra shettisponnyer och har det bra! båda två fortsätter sina liv fast på olika vägar... sedan har jag ju en underbar familj också, som består av mamma, pappa om min syster. vill ni veta med om mig så är det bara att fråga, ni vet ju att jag älskar komentarer! puss&kram

Av Natalie Byström - 8 mars 2011 14:51

Gör som många gör på sina bloggar :) och som jag gjorde på min förra blogg.


Dag 1- Presentation om mig själv

Dag 2- Min familj

Dag 3- Mina djur

Dag 4- min första kärlek

Dag 5- Min dag i detalj

Dag 6- Dagens låt

Dag 7- min bästa vänner

Dag 8-  Det här åt jag idag

Dag 9-  Kläder jag vill ha

Dag 10- Dagens outfit

Dag 11-  Någon jag saknar

Dag 12-  mitt intresse

Dag 13-  Min bästa födelsedag

Dag 14- Veckoshema

Dag 15- Hur jag red idag

Dag 16- Min tävlingsoutfit

Dag 17- Bilder på mina favoritdjur

Dag 18- Favorit frisyr

Dag 19- Bästa tävlingen

Dag 20- Vad jag heter på msn, facebook, blogg, bdb


Av Natalie Byström - 8 mars 2011 14:29

hejsan hoppsan    dom här dagarna är jag ju bara för duktig på att blogga, eller vad tycker ni ? eftersom att dom flesta vet hur lite jag brukar blogga, och det betyder   (tummen ner) men nu är det ju   (tummen upp) för att jag bloggar så mycket. men jag vet ju inte riktigt vad jag ska skriva om? kan ni inte komentera och skriva vad ni skulle vilja läsa? ja vad som hellst, ni har ju fantaseier, och jag är fantasilös...  haha, tyckte smilisarna var lite roliga, så det blir lite smilisar i detta inlägg, bra eller dåligt?   

ikväll blir det väl att jag skriver Tänndalen dag 3 och då får ni ju höra vad jag har gjort idag! men nu ska jag komma på någonting jag kan blogga om så det kommer nog ett till inlägg efter det här kanske? :D

Kram Natalie   

Ovido - Quiz & Flashcards