storatwetascaboy

Direktlänk till inlägg 19 mars 2011

Dag 5

Av Natalie Byström - 19 mars 2011 22:08

~min dag i detalj~

min väckarklocka ringde runt 7 men jag vaknar inte av det så mella typ vaknade och somnade om och så, sedan runt 8 kanske den va då väckte mella mig. vi typ gick ner och satte oss vid datorn, ovanligt? :o sedan typ åkte jag till stallet och mockade, sedan åkte jag hem duschade sen åkte vi till skästra marknaden och gick där, jag köpte remmar & munkar, tjockt ^^ sedan så åkte vi till gröna kort kursen och det gick bra, vi pratade lite och så sedan kollade vi på en film sedan så hade vi ett slutprov, det kändes ganska så bra. förra delprovet klarade jag (a) man måste klara alla delprov för att kunna ta slutprovet.

sedan så tog det slut klockan 4 så då sotd farmor och farfar där ute och väntade på mig, då åkte vi till ica i färila och handlade, sedan hem till dom och jag och farmor bakade sockerkaka, som vi typ jämt gör^^ sedan kom pappa och hämtade mig så åkte vi hem pappa duschade och jag spelade på pappas iphone, sedan åkte vi och beställde pizza, jag tog en färila special som jag och mamma delade på, jag äter aldrig upp en själv... sedan åkte vi hem och sen kollade vi på körslaget, och järvsö var med :D och team Andreas ( järvsö ) fick mest röster, och jag kanske röstade typ 4 gånger :D nästa gång ska jag rösta dubbelt så många gånger, (: och nu sitter jag här, ska typ kolla på en film, sedan göra någonting för i morgon kommer madde och vi ska rida med vargarna... ;o men det vet inte hon:p nästa helg blir det förmodligen nathalie och vi ska nog till backen :D <3


det var min dag i detalj + lite mer :p

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Byström - 11 april 2011 18:50

nu har jag gjort en ny blogg på blogg.se den heter: www.natalieebystrom.blogg.se (: men jag tar inte bort den här bloggen så håll koll utifall jag byter tillbaks :)kolla min, mellas och vendelas blogg med :) www.caboybellamirakel.blogg.se syns ...

Av Natalie Byström - 8 april 2011 17:36

ciao ciao. sitter hemma hos min brud nu, med kompisar. har det toppen bra (a) typ för en stund sedan cyklade/gick vi ner till krogsvängen och köpte glass.  sedan så cyklade vi hem i värsta spööööregneet.. så det är typ därför jag sitter här...

Av Natalie Byström - 7 april 2011 21:40

jag låter skit trött. så ni behöver inte lyssna eller kolla!   ...

Av Natalie Byström - 6 april 2011 19:14

snabbinlägg... nu cyklar jag iväg till molly :D <3333 pusss. <3 ...

Av Natalie Byström - 4 april 2011 17:27

hej hej. har precis färgat håret. bilder sedan kanske? :)   idag har det varit skola, vanlig dag. avis på molly nu bara som fick en ipone idag... livet är orättvist, fasst jag har ju nyss fått min x-peria så jag får inte köpa en för pappa. me...

Ovido - Quiz & Flashcards