storatwetascaboy

Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

packat och klart...

Av Natalie Byström - 10 mars 2011 13:50

hejhej. nu är det packat och klart, och vi rullar snart hem.

någon har varit in på min fb och komenterat en massa och lagt till massor av vänner, någon som är ärlig och skulle kunna erkänna det? skulle vara snällt! för att det är ju inte rätt att gå in på andras än fast ni kanske vet lösenord, men nu har jag bytt.

mella hade tränat caboy i dag i hoppning så att då blir det ju inte att man rider idag, men jag kommer ju förståss att åka dit, för att jag saknar ju Bella och Caboy, grymt mycket.   sedan blir det väl att man packar upp allting. och sedan kryper man ner under täcket framför en film, mysigt. 

jag tackar än en gång för alla som komenterar, jag älskar er. älskar alla andra också som kollar på bloggen, men komentera också när ni kikar in! grymt snällt ! :)

eftersom att jag har trådlöst internet med så kan jag sitta med datorn i bilen också, nice. så då kan väl någon vara social på msn, nataliebystrom@hotmail.se ADDA!!! 

jag är social så länge batteriet räcker. sedan så bloggar jag såklart i bilen också, för att nu är det verkligen kul att blogga när man har besökare på bloggen och en massa komentarer men jag vill ha fler komentarer, så komentera är ni gulliga! ;D

Kram,

 
 
bea

bea

10 mars 2011 14:31

Vilken fin header :)

http://beatriceks.blogg.se

 
Amanda Pettersson!

Amanda Pettersson!

10 mars 2011 14:51

Jag med!! Helt underbara!! :D

http://www.silverhurley.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Byström - 11 april 2011 18:50

nu har jag gjort en ny blogg på blogg.se den heter: www.natalieebystrom.blogg.se (: men jag tar inte bort den här bloggen så håll koll utifall jag byter tillbaks :)kolla min, mellas och vendelas blogg med :) www.caboybellamirakel.blogg.se syns ...

Av Natalie Byström - 8 april 2011 17:36

ciao ciao. sitter hemma hos min brud nu, med kompisar. har det toppen bra (a) typ för en stund sedan cyklade/gick vi ner till krogsvängen och köpte glass.  sedan så cyklade vi hem i värsta spööööregneet.. så det är typ därför jag sitter här...

Av Natalie Byström - 7 april 2011 21:40

jag låter skit trött. så ni behöver inte lyssna eller kolla!   ...

Av Natalie Byström - 6 april 2011 19:14

snabbinlägg... nu cyklar jag iväg till molly :D <3333 pusss. <3 ...

Av Natalie Byström - 4 april 2011 17:27

hej hej. har precis färgat håret. bilder sedan kanske? :)   idag har det varit skola, vanlig dag. avis på molly nu bara som fick en ipone idag... livet är orättvist, fasst jag har ju nyss fått min x-peria så jag får inte köpa en för pappa. me...

Ovido - Quiz & Flashcards