storatwetascaboy

Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

stugan! :)

Av Natalie Byström - 7 mars 2011 16:54

hejsan. nu sitter jag i stugan, har varit i backen hela dagen, härligt!

skriver tänndalen dag 2 sedan, eftersom att denna dag har inte gått mot sitt slut ännu :)

vi ska ju till backen och åka pulka lite och så, sedan i morgon taggar vi inför en ny dag i backen! ;D

har pratat med mamma, pappa och morfar idag med, saknar alla er där hemma :*

men jag kommer hem på torsdag!

bloggar med sedan.. kram.

  

 
 
Jossan

Jossan

7 mars 2011 19:45

Sv: Vet super söt gris asså.
Gud vilken söt blogg, har du kul i vemdalen? Vem är du där med förutom Sanna? ;) ♥

http://jossansliw.blogg.se

 
sara

sara

7 mars 2011 21:17

svar: tack snälla du!

http://smuls.blogg.se

Natalie Byström

7 mars 2011 22:36

tack så mycket.
hur mår du? :)

 
Emmy:)

Emmy:)

8 mars 2011 10:23

Jo i höstas ;)

http://hoppgrisen.blogg.se

 
simone

simone

9 mars 2011 12:11

Vilken mysig bild :)

http://simoneh.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Byström - 11 april 2011 18:50

nu har jag gjort en ny blogg på blogg.se den heter: www.natalieebystrom.blogg.se (: men jag tar inte bort den här bloggen så håll koll utifall jag byter tillbaks :)kolla min, mellas och vendelas blogg med :) www.caboybellamirakel.blogg.se syns ...

Av Natalie Byström - 8 april 2011 17:36

ciao ciao. sitter hemma hos min brud nu, med kompisar. har det toppen bra (a) typ för en stund sedan cyklade/gick vi ner till krogsvängen och köpte glass.  sedan så cyklade vi hem i värsta spööööregneet.. så det är typ därför jag sitter här...

Av Natalie Byström - 7 april 2011 21:40

jag låter skit trött. så ni behöver inte lyssna eller kolla!   ...

Av Natalie Byström - 6 april 2011 19:14

snabbinlägg... nu cyklar jag iväg till molly :D <3333 pusss. <3 ...

Av Natalie Byström - 4 april 2011 17:27

hej hej. har precis färgat håret. bilder sedan kanske? :)   idag har det varit skola, vanlig dag. avis på molly nu bara som fick en ipone idag... livet är orättvist, fasst jag har ju nyss fått min x-peria så jag får inte köpa en för pappa. me...

Ovido - Quiz & Flashcards