storatwetascaboy

Direktlänk till inlägg 6 mars 2011

Tänndalen Dag 1

Av Natalie Byström - 6 mars 2011 19:44

hej. nu är vi i tänndalen. stugan är gammaldags men det fungerar. sitter nu bredvid sanna i övervåningssängen, vi har en varsin dator, toppen! sms-ar med pappa nu med, saknar familjen och mina ponnysar, men det kommer bli super roligt här nu också när det blir skidor hela dagarna grymt.

idag så har det inte hänt så mycket, vi köpte inte liftkort idag för det kostade 269kr eller något och då skulle vi ha åkt typ i 2 timmar, så vi tyckte det inte var nödvändigt. men sedan gick jag och sanna ut och hoppa i snöhögarna det var hååårt, oxå pratade vi med Jonathan, jävlar vilken härlig dialekt (L)
sedan åkte vi och köpte liftkort och sedan drog vi in och köpte lite gooodiiiis,gott. sedan gick vi ut igen och gick upp i slalombacken och åkte pulka nerför där, jävlar vad det gick fort, vi typ bromsade så då förstörde vi backen, aja skiitsamma... men alldelels snart börjar solsidan så jag ska väl avsluta och ta mig till tv:en. i morogn taggar jag för en dag i backen, shiiet vad härligt. sitter nuoch har ont i halsen, bra början på dagarna... men jag hoppas jag blir bättre annars skulle pappa komma och hämta mig och jag blev sjuk eller så.. jag har ju lite svårt t sova borta jag med, så om det inte alls skulle gå att sova här så skulle han komma också men det kommer inte bli, för att jag vill vara här och åka skiiiodr. bloggar med i morgon, kanske blir lite bilder på med? kram.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Byström - 11 april 2011 18:50

nu har jag gjort en ny blogg på blogg.se den heter: www.natalieebystrom.blogg.se (: men jag tar inte bort den här bloggen så håll koll utifall jag byter tillbaks :)kolla min, mellas och vendelas blogg med :) www.caboybellamirakel.blogg.se syns ...

Av Natalie Byström - 8 april 2011 17:36

ciao ciao. sitter hemma hos min brud nu, med kompisar. har det toppen bra (a) typ för en stund sedan cyklade/gick vi ner till krogsvängen och köpte glass.  sedan så cyklade vi hem i värsta spööööregneet.. så det är typ därför jag sitter här...

Av Natalie Byström - 7 april 2011 21:40

jag låter skit trött. så ni behöver inte lyssna eller kolla!   ...

Av Natalie Byström - 6 april 2011 19:14

snabbinlägg... nu cyklar jag iväg till molly :D <3333 pusss. <3 ...

Av Natalie Byström - 4 april 2011 17:27

hej hej. har precis färgat håret. bilder sedan kanske? :)   idag har det varit skola, vanlig dag. avis på molly nu bara som fick en ipone idag... livet är orättvist, fasst jag har ju nyss fått min x-peria så jag får inte köpa en för pappa. me...

Ovido - Quiz & Flashcards