storatwetascaboy

Direktlänk till inlägg 3 mars 2011

Sveriges värsta bilförare :)

Av Natalie Byström - 3 mars 2011 20:26

ciaociao :)

nu har jag kommit hem ifrån dressyrträningen. det gick bra, först var han lite stark och pigggggggg, men sedan i slutet gick det suuperbra! jag älskar honom mest, världens bästa ponny!   

sedan åkte vi till stallet slöptte in hästarna och packade ur transporten. och sedan åkte vi hem och gick in. nu kollar jag på sveriges värsta bilförare, asso jag måste bara säga, att jag är mycket bättre än dom på att köra bil! jag LOVAR! :)
sedan blir det väl en bra film eller fler, men jag hoppas att det blir lite sömn inatt, för att det blir det ju oftast inte...vaken hela nätterna och kollar på film, sedan orkar jag inte med skolan på dagarna, känner mig smart..?

men ikväll så max 1 film, men jag kommer inte lyda på det..


imorgon när jag kommer hem ifrån skolan så har nog Mella ridit Caboy, för att dom är ledig i morogn, så Tilde rider Bella och Mella Caboy! :)

så när jag kommer hem så blir det väll att packa tills jag ska åka till fjällen, det kommer ju ta minnst 2 timmar, för att det tar lite tid för mig att veta vad jag ska ha med mig... :p

men jag längtar som bara den!! det kommer bli så gryymt!

sedan på lördag så blir det att kliva upp tidigt, för att jag ska följa med när Mella ska tävla Bella och Caboy, det kommer bli delat förstaplats för att det finns inte några bättre ponnysar! :)

sedan på söndag så åker vi till fjällen ( tänndalsvallen) vi blir där tills på torsdag, skidoor hela dagarna, och sedan har jag och sanna bestämt att vi ska åka pulkla på kvällen! :)

men nu tänkte jag fortsätta kolla, ganska bra uppdatering idag iaf, kram :)

  

 
 
S'

S'

3 mars 2011 21:51

Natalie ciaociao är mitt! :D <3

http://sannaisidorsson.devote.se

 
Filippa

Filippa

5 mars 2011 15:50

Sv ;
Tack, ja jag kan ng kolla in lite då och då
kram
du får gjärna kolla min blogg :D

http://sweetfilippas.bloggplatsen.se

 
S'

S'

5 mars 2011 21:56

Haha aa superfina! ;D <3

http://sannaisidorsson.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Byström - 11 april 2011 18:50

nu har jag gjort en ny blogg på blogg.se den heter: www.natalieebystrom.blogg.se (: men jag tar inte bort den här bloggen så håll koll utifall jag byter tillbaks :)kolla min, mellas och vendelas blogg med :) www.caboybellamirakel.blogg.se syns ...

Av Natalie Byström - 8 april 2011 17:36

ciao ciao. sitter hemma hos min brud nu, med kompisar. har det toppen bra (a) typ för en stund sedan cyklade/gick vi ner till krogsvängen och köpte glass.  sedan så cyklade vi hem i värsta spööööregneet.. så det är typ därför jag sitter här...

Av Natalie Byström - 7 april 2011 21:40

jag låter skit trött. så ni behöver inte lyssna eller kolla!   ...

Av Natalie Byström - 6 april 2011 19:14

snabbinlägg... nu cyklar jag iväg till molly :D <3333 pusss. <3 ...

Av Natalie Byström - 4 april 2011 17:27

hej hej. har precis färgat håret. bilder sedan kanske? :)   idag har det varit skola, vanlig dag. avis på molly nu bara som fick en ipone idag... livet är orättvist, fasst jag har ju nyss fått min x-peria så jag får inte köpa en för pappa. me...

Ovido - Quiz & Flashcards