storatwetascaboy

Alla inlägg under februari 2011

Av Natalie Byström - 27 februari 2011 23:37

hej. nu sitter jag hemma hos Sanna med molly och olina :) super härliga cheyyor det. vi typer käkar en massa snacks, men sedan gäller det att träna för min del.

nyss tog sanna min mobil..-.- så om ni fått något sms så är det sanna....

har oxå precis pyntat sannas rum med en massa trosor och bh:ar, så jävla sexiiigt blev det iaf :)

men nu orkar jag inte skriva nå mer...kram :)

Av Natalie Byström - 27 februari 2011 16:42

hej. måste bara säga det för 645748932384756473894857648394857489gången att jag älskar min ponny mest, och han är bäst! det finns absolut ingen bättre ponny än Caboy.

mysig myskväll med US och småbarnen (:

"kiss my as"  " ofc :) "

Annie gör allt man säger ;)

men nu snart ska jag åka till Sanna, sover där inatt tror Olina också kommer och Sanna ska få sin försenade present oxå så äter vi pizza, godis och dricker läsk.

sedan hoppas jag på att molly hänger med mig och tränar bort allting ;)

kort inlägg, jag vet. men det är trååååkigt att blogga nu, men jag försöker så gott jag kan :)

Kram!

  

Av Natalie Byström - 26 februari 2011 15:07

hej. rubriken säger rätt mycket faktiskt.. för att nu blir det ett kort inlägg..igen.

har varit i stallet och gått en sväng med caboy farmor följde också med, eftersom att han fick avmaskningsspruta så gick jag med honom istället för att låta honom vila för att så blir han såååå pigg :)

sedan borstade jag han en gång till oxå möööös vi lite, sedan gick jag in. åt mat sedan kom stina för att hon skulle rida på våran ridbana så då gick jag och kollade när hon red, hennes ponny är ganska busig men det gick bra (:

sedan gick vi upp till stallet och hon följde med och då fick han (Zingo) lite godis eftersom att han var duktig sedan red dom hem, och jag gick in och då hade lovis och loke kommit, då lekte jag och lovis kurragömma medans loke åt mat. då råkade lovis ha ner farmors gardin och hon bara skrattde och sprang runt med gardinen efter sig, så då fick man jaga henne, min lilla buskråka! :*

sedan så klädde vi på oss och gick ut och då åkte vi spark upp och ner i minst en timme för att Lovis höll på att skratta ihjäl sig, sedan så börja hon frysa så då gick vi in och fika.

sedan åkte jag hem, och nu sitter jag här och ska snart äta sedan så skjussar pappa mig till stallet eftersom att det är myskväll ikväll, men nu måste jag äta och sedan åka...kram.

Av Natalie Byström - 25 februari 2011 20:36

Grattis älskade du!
Alla ska säga GrattiS till min älskade sanna idag för att hon fyller 14 år.

Du är den bästa, jag älskar dig!     


Av Natalie Byström - 25 februari 2011 18:20

hejsan allihopa. just nu sitter jag hemma hos mollyyyy, och vi det roligt som vanligt?:) nu chattar vi på skyyype med SANNA. jag och molly har precis kollat på jackor och nu har vi bestämt oss

MIN:

   MOLLYS:

   vad tycker ni om dom? :)

ni får gärna tycka till vad ni tycker,? :D

nu ska jag kolla på en fight mellan molly och hennes bror Charlieee, lika bråkiga båda två.. :p dom bråkar om en kudde..^^

blir ett till inlägg sedan också? kram :)

   sööta vi e? :)

Av Natalie Byström - 23 februari 2011 19:24

              

det var lite myyyskläder som jag behöver till tänndalen, sedan blir det förhoppningsvis någonting mer! (: nu ska jag göra listan, kram.

Av Natalie Byström - 23 februari 2011 18:59

hejsan. nu blir det ett länge inlägg hoppas jag, eller   ja det måste bli det    

just nu har jag kommit hem ifrån min älskade ponny, det gick super bra eller ja han var buuuuuusiiiiiig men det gick bra endå :) han typ bocka och sparka bakut och drog iväg hela tiden, han var verkligen stark idag, men det går an när man har världens bästa ponny, och det menar jag! Han är sjukt gryyym! jag älskar honom verkligen!

nu pratar jag med molly, josefine, ellen, agnes, sanna & christian på skyype :b

i helgen blir det roliiiiigt (A)

första på fredagen fyller SANNA år, Grattis i förskott!    

jag älskardig! <3

kom ihåg att gratta henne!!! :D

sedan på lördagen blir det troligtvis Sanna också åker vi till hudik, och shoppar och jag grattar henne sammatidigt! :D

sedan på kvällen blir det myyyyskväll på stallet!

sedan på söndag så rider jag min älskade ponny och sedan åker jag till sanna och sover där och vi äter pizza och godis och allt möjligt och sedan på måndagen är vi lediga så då åker vi till backen och träffar christian där! gryyym helg!

och sedan på sportlovet följer jag med sanna till tänndalen, och vi åker skidor och åker pulka i skidbacken sent på kvällen när det är mörkt! :D

shiiiet vad jag längtar, det är därför jag måste skriva vad jag ska ha med mig tills dess, :D haha här är man i tid! :)

sedan på tisdag kommer tova och tilde och kanske morfar upp hit tills på torsdag för att tova har sportlov och tilde får vara ledig från dagis skolan måste jag ju säga hela veckan! och nästa vecka endå har vi och då åker jag om min cheyyy till tänndalen, fyfan vad jag längtar!!! :D

men nu ska jag skriva listan och kolla vad jag ska köpa på lördag, bloggar med sedan tror jag! :D kram.

  

Av Natalie Byström - 23 februari 2011 16:12

hej. nu blir det ett snabbt inlägg blir ett längre när jag kommit hem, för att nu ska jag ut till min älskade ponniiii :D

i helgen blir det mycket! :D
först på fredagen fyller min underbara sanna år :D och sedan på lördag drar vi till hudik och shoppar och myyyyser och sedan på lördagkväll är det myyskväll på stallet och på söndag så först rider jag på dagen och sedan på kvällen sover jag hos sanna och äter pizza, godis ja ni vet och sedan är vi lediga på måndag och då drar vi och åker skiiiiidor! :D KUUUUNG !

sedan på sportlovet följer jag med min underbara sanna till tänndalen, shiiit vad roligt vi kommer ha! :D men nu tjatar mamma på mig så lär göra mig klar. synd sedan , kram.

Ovido - Quiz & Flashcards