storatwetascaboy

Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Nu blir det ett länge inlägg! :D

Av Natalie Byström - 23 februari 2011 18:59

hejsan. nu blir det ett länge inlägg hoppas jag, eller   ja det måste bli det    

just nu har jag kommit hem ifrån min älskade ponny, det gick super bra eller ja han var buuuuuusiiiiiig men det gick bra endå :) han typ bocka och sparka bakut och drog iväg hela tiden, han var verkligen stark idag, men det går an när man har världens bästa ponny, och det menar jag! Han är sjukt gryyym! jag älskar honom verkligen!

nu pratar jag med molly, josefine, ellen, agnes, sanna & christian på skyype :b

i helgen blir det roliiiiigt (A)

första på fredagen fyller SANNA år, Grattis i förskott!    

jag älskardig! <3

kom ihåg att gratta henne!!! :D

sedan på lördagen blir det troligtvis Sanna också åker vi till hudik, och shoppar och jag grattar henne sammatidigt! :D

sedan på kvällen blir det myyyyskväll på stallet!

sedan på söndag så rider jag min älskade ponny och sedan åker jag till sanna och sover där och vi äter pizza och godis och allt möjligt och sedan på måndagen är vi lediga så då åker vi till backen och träffar christian där! gryyym helg!

och sedan på sportlovet följer jag med sanna till tänndalen, och vi åker skidor och åker pulka i skidbacken sent på kvällen när det är mörkt! :D

shiiiet vad jag längtar, det är därför jag måste skriva vad jag ska ha med mig tills dess, :D haha här är man i tid! :)

sedan på tisdag kommer tova och tilde och kanske morfar upp hit tills på torsdag för att tova har sportlov och tilde får vara ledig från dagis skolan måste jag ju säga hela veckan! och nästa vecka endå har vi och då åker jag om min cheyyy till tänndalen, fyfan vad jag längtar!!! :D

men nu ska jag skriva listan och kolla vad jag ska köpa på lördag, bloggar med sedan tror jag! :D kram.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Byström - 11 april 2011 18:50

nu har jag gjort en ny blogg på blogg.se den heter: www.natalieebystrom.blogg.se (: men jag tar inte bort den här bloggen så håll koll utifall jag byter tillbaks :)kolla min, mellas och vendelas blogg med :) www.caboybellamirakel.blogg.se syns ...

Av Natalie Byström - 8 april 2011 17:36

ciao ciao. sitter hemma hos min brud nu, med kompisar. har det toppen bra (a) typ för en stund sedan cyklade/gick vi ner till krogsvängen och köpte glass.  sedan så cyklade vi hem i värsta spööööregneet.. så det är typ därför jag sitter här...

Av Natalie Byström - 7 april 2011 21:40

jag låter skit trött. så ni behöver inte lyssna eller kolla!   ...

Av Natalie Byström - 6 april 2011 19:14

snabbinlägg... nu cyklar jag iväg till molly :D <3333 pusss. <3 ...

Av Natalie Byström - 4 april 2011 17:27

hej hej. har precis färgat håret. bilder sedan kanske? :)   idag har det varit skola, vanlig dag. avis på molly nu bara som fick en ipone idag... livet är orättvist, fasst jag har ju nyss fått min x-peria så jag får inte köpa en för pappa. me...

Ovido - Quiz & Flashcards