storatwetascaboy

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Natalie Byström - 21 februari 2011 15:15

hej, tyvärr så blir det här bloggens kortaste inlägg för att jag har lite bråttom om jag ska hinn allt idag...

* först så MÅSTE jag rida! :D

* sedan MÅSTE jag plugga både spanska och engelska, för att i morgon har vi engelskaprov och spnskaläxa tills i morgon.. :s

och jag har inte tränat, tror jag tillochmed glömde engelskan på skolan så lär väl ringa och fråga någon om orden och så :p smaaart Natalie ;)

men nu är det nog att jag måste avlsuta detta inlägg skulle vilja göra ett snabbinlägg i min och sannas blogg (www.sannaochnatalies.blogg.se ) och min och amandas ( www.superhoppryttar.blogg.se ) K O L L A!! :D kram.

 

     

jag älskar honom,   

sista bilden blev suddig för ajg måst förstora den den ände typ någontign..?







Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards