storatwetascaboy

Direktlänk till inlägg 26 februari 2011

Hatar dom hära korta inläggen som blir..

Av Natalie Byström - 26 februari 2011 15:07

hej. rubriken säger rätt mycket faktiskt.. för att nu blir det ett kort inlägg..igen.

har varit i stallet och gått en sväng med caboy farmor följde också med, eftersom att han fick avmaskningsspruta så gick jag med honom istället för att låta honom vila för att så blir han såååå pigg :)

sedan borstade jag han en gång till oxå möööös vi lite, sedan gick jag in. åt mat sedan kom stina för att hon skulle rida på våran ridbana så då gick jag och kollade när hon red, hennes ponny är ganska busig men det gick bra (:

sedan gick vi upp till stallet och hon följde med och då fick han (Zingo) lite godis eftersom att han var duktig sedan red dom hem, och jag gick in och då hade lovis och loke kommit, då lekte jag och lovis kurragömma medans loke åt mat. då råkade lovis ha ner farmors gardin och hon bara skrattde och sprang runt med gardinen efter sig, så då fick man jaga henne, min lilla buskråka! :*

sedan så klädde vi på oss och gick ut och då åkte vi spark upp och ner i minst en timme för att Lovis höll på att skratta ihjäl sig, sedan så börja hon frysa så då gick vi in och fika.

sedan åkte jag hem, och nu sitter jag här och ska snart äta sedan så skjussar pappa mig till stallet eftersom att det är myskväll ikväll, men nu måste jag äta och sedan åka...kram.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Byström - 11 april 2011 18:50

nu har jag gjort en ny blogg på blogg.se den heter: www.natalieebystrom.blogg.se (: men jag tar inte bort den här bloggen så håll koll utifall jag byter tillbaks :)kolla min, mellas och vendelas blogg med :) www.caboybellamirakel.blogg.se syns ...

Av Natalie Byström - 8 april 2011 17:36

ciao ciao. sitter hemma hos min brud nu, med kompisar. har det toppen bra (a) typ för en stund sedan cyklade/gick vi ner till krogsvängen och köpte glass.  sedan så cyklade vi hem i värsta spööööregneet.. så det är typ därför jag sitter här...

Av Natalie Byström - 7 april 2011 21:40

jag låter skit trött. så ni behöver inte lyssna eller kolla!   ...

Av Natalie Byström - 6 april 2011 19:14

snabbinlägg... nu cyklar jag iväg till molly :D <3333 pusss. <3 ...

Av Natalie Byström - 4 april 2011 17:27

hej hej. har precis färgat håret. bilder sedan kanske? :)   idag har det varit skola, vanlig dag. avis på molly nu bara som fick en ipone idag... livet är orättvist, fasst jag har ju nyss fått min x-peria så jag får inte köpa en för pappa. me...

Ovido - Quiz & Flashcards