storatwetascaboy

Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

Haha, :)

Av Natalie Byström - 20 februari 2011 21:46

hej. pratar med otto höfer på facebook, vilken humor?

Otto: hej ridARN

jag: hey coolinG

otto: haha det vet jag inte :)

Jag: haha :)

otto: annars då?

jag: ? ^^

otto: annars betyder att du ska säga nåt helt RandoM SOM vi ska snavka om

otto: snacka*
jag: okey, inte vet jag eh.. :p
otto: haha gillar du hässkinka?? haha sorry..
jag: NEJ!!
jag: det gör du eller? :o
otto: haha okej, men det finns.
jag: ah jag vet, och du äter säkert det? :)
otto: nej det gör jag inte, känns inte bra att äta sånt djur..
jag: bra, för att det djuret är det bästa djuret som finns!
otto: njaa det e fina djur men gråsuggor är finare
otto: HAHA nepp inte allt..
jag: asso menar du allvar med det dära? :o
otto: haha nepp inte alls.
jag: bra :b
otto: haha äckliga små varelser..
jag: gråsuggor ja? 8a)
jag: (a)*
otto: haha vad menar alla med det här? : (A)
jag: vet inte någonting? men ja skriver det ganska ofta.. :b
otto: aa okej......skummmis annars då
jag: haha aa ;)
otto: mh, men hur lång är du egentligen? :p
jag: haha, 146,4 dudå? x)
otto: LOL på dig!!!! jag är 183cm
jag: haha, LOL? ^^
otto: lots of love :)
otto: haha, flumm flumm
jag: haha, FLUMM! :D
otto: haha aa, men nu måste jag fråga några viktika frågor ? :)
jag: ah gör det! :D
otto: gillar du kaffe?
otto: haha nää här kommer den riktiga frågan ;)
jag: nej? gör du?
otto: a det e göt
jag: nej verkligen inte.. ^^
otto: r öl och starksprit oxå.. :)
jag: okey, så att du super? :)
otto: haha nej det kallas skämt hörru :)
jag: haha förstod nästan det ;D
otto: haha men vänta lite du annars du..
jag: alltid :D
otto: gillar du nån?
jag: ofc:)
jag: du?
otto: haha aa tror det
jag: okey (a)
otto: berätta lite :)
jag: om vaddå? ^^
otto: din lööööver såklart!
jag: okey det är en kille han är snygg, vad mer ska jag säga ?
otto: som jag?
jag: aa precis lika snygg som du!
otto: haha venne säg lite hur han ser ut
jag: han är en schimmel
vad mer?
blå ögon
otto: schimmel? :)
jag: aa och stor munn och stor noooooos!
otto: aha som jb?
jag: jb?
otto: justin biber
jag: nej usch han är äcklig och ful
otto: hahahahah BRA!
jag: han kan man verkligen inte tycka om.
du tycker om han?
otto: justin?
jag: aa :)
otto: haruu? dussarnn!!
jag: nej har du? :o
sedan fortsätter det :)
kram
 
 
Nathalie

Nathalie

21 februari 2011 12:47

allt bra?:)

http://liborius.blogg.se

Natalie Byström

21 februari 2011 15:14

allt är super med mig! :)
sälv? Kraam!

 
Ingen bild

nicke

21 februari 2011 15:43

sv : tack du hade en jättefin du med : ) <3

Natalie Byström

22 februari 2011 16:10

tack! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Byström - 11 april 2011 18:50

nu har jag gjort en ny blogg på blogg.se den heter: www.natalieebystrom.blogg.se (: men jag tar inte bort den här bloggen så håll koll utifall jag byter tillbaks :)kolla min, mellas och vendelas blogg med :) www.caboybellamirakel.blogg.se syns ...

Av Natalie Byström - 8 april 2011 17:36

ciao ciao. sitter hemma hos min brud nu, med kompisar. har det toppen bra (a) typ för en stund sedan cyklade/gick vi ner till krogsvängen och köpte glass.  sedan så cyklade vi hem i värsta spööööregneet.. så det är typ därför jag sitter här...

Av Natalie Byström - 7 april 2011 21:40

jag låter skit trött. så ni behöver inte lyssna eller kolla!   ...

Av Natalie Byström - 6 april 2011 19:14

snabbinlägg... nu cyklar jag iväg till molly :D <3333 pusss. <3 ...

Av Natalie Byström - 4 april 2011 17:27

hej hej. har precis färgat håret. bilder sedan kanske? :)   idag har det varit skola, vanlig dag. avis på molly nu bara som fick en ipone idag... livet är orättvist, fasst jag har ju nyss fått min x-peria så jag får inte köpa en för pappa. me...

Ovido - Quiz & Flashcards