storatwetascaboy

Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

Om min älskade ponny.

Av Natalie Byström - 19 februari 2011 09:33

Han heter Stora Twetas Caboy och kallas för Caboy. han är en shimmel på 129,9cm i mankhöjd. han är en ponny som älskar att hoppa och tävla, och vi vinner det mesta, bara för att han är bäst. han är tävlad upp til LA med super fina resultat, vinner typ jämt. han älskar också att busa som t.ex när jag släpper honom lös på ridbanan också springer vi runt där och leker, han älskar det. han älskar också att rida i terängen vi brukar göra det på somrarna först hoppar vi lite teräng hiner och sedan rider vi ner till älven och badar med dom, och han älskar det han galopperar rakt ut i vattnet. sedan galopperar vi i full galopp upp för en lång backe, han älskar verkligen sånt. sedan älskar ju han att myyyyyysa också. vi går på dressyrträning en gång i veckan på torsdagar, varken jag eller min älskade ponny, caboy gillar inte dressyr men mamma tvingade oss om vi skulle kunna hoppa, så då tränar jag dressyr med honom på torsdagar. sedan snart är tävlingarna igång.

det är bara att fråga om ni vill veta mer :)

här är en söt bild på min älskade ponny. tänkte ladda upp massvis med bilder på honom sedan. kram.  

 
 
Ingen bild

....

19 februari 2011 20:06

men du har ju inte hoppa La på han?
Och vinner ni verende gång verligen;)

Natalie Byström

20 februari 2011 16:19

vem är det?
varför skriver du inte namnet bara..?
F E G I I I I S!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Byström - 11 april 2011 18:50

nu har jag gjort en ny blogg på blogg.se den heter: www.natalieebystrom.blogg.se (: men jag tar inte bort den här bloggen så håll koll utifall jag byter tillbaks :)kolla min, mellas och vendelas blogg med :) www.caboybellamirakel.blogg.se syns ...

Av Natalie Byström - 8 april 2011 17:36

ciao ciao. sitter hemma hos min brud nu, med kompisar. har det toppen bra (a) typ för en stund sedan cyklade/gick vi ner till krogsvängen och köpte glass.  sedan så cyklade vi hem i värsta spööööregneet.. så det är typ därför jag sitter här...

Av Natalie Byström - 7 april 2011 21:40

jag låter skit trött. så ni behöver inte lyssna eller kolla!   ...

Av Natalie Byström - 6 april 2011 19:14

snabbinlägg... nu cyklar jag iväg till molly :D <3333 pusss. <3 ...

Av Natalie Byström - 4 april 2011 17:27

hej hej. har precis färgat håret. bilder sedan kanske? :)   idag har det varit skola, vanlig dag. avis på molly nu bara som fick en ipone idag... livet är orättvist, fasst jag har ju nyss fått min x-peria så jag får inte köpa en för pappa. me...

Ovido - Quiz & Flashcards