storatwetascaboy

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Natalie Byström - 8 april 2011 17:36

ciao ciao.

sitter hemma hos min brud nu, med kompisar.

har det toppen bra (a)

typ för en stund sedan cyklade/gick vi ner till krogsvängen och köpte glass. 

sedan så cyklade vi hem i värsta spööööregneet..

så det är typ därför jag sitter här och fryser..

nyss knäppte vi lite kort eller det var bara jag, molly och sophie som blev med på kort..bilderna kommer i slutet av inlägget.

ska faktiskt säga att jag har börjat tröttna på bloggplatsen.se ;s

så jag tror att jag gör en ny blogg på blogg.se (y)

jag tänker inte sluta med att blogga, för jag bloggar när jag inte har något att göra, så en ny blogg kan jag iaf lova!

men jag fortsätter med denna blogg tills jag ha en ny :)

sedan så säger jag självklart till på den här bloggen när jag byter och vad jag heter.

molly ska hjälpa mig och lägga in design, som jag har glömt bort hur man gör...

minnet är bra men kort.

det här inlägget blir nog bland dom tråkigaste.

har inget att skriva om, så därför slutar jag på detta inlägg nu.

bloggar mer sedan?

om jag känner att jag har lust. för just nu suger mitt liv.

puss.

    eh, det får duga med två :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards